Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Egy utcalány naplója

Itt mindent megtalálsz. Szex, drog, alkohol, kapcsolatok, erőszak. A cikkek erős vulgáris és trágár szavakat tartalmaznak. 18 éven aluliak számára..bla bla bla! Ezt bírjátok? Naná, hogy bírjátok.

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

  • csildicsildi: @Oidipus Prime: Értettem főnök. :) (2010.03.22. 16:20) 9. Jane – Dr. Jefferson
  • csildicsildi: @Oidipus Prime: az az. :D (2010.02.28. 21:03) 0. Főszereplők
  • Oidipus Prime: Ja alkoholgőz mi... én tegnap kurvák és kamionosok buliban voltam... olyan szinten szétkészültem, ... (2010.02.28. 11:55) 5. Jane - Dínó
  • csildicsildi: @Oidipus Prime: Kerti törpés? Te perverzebb vagy mint én. :DDDDD Munka volt elég, csak sajnos nem ... (2010.02.27. 16:30) 4. Jane - A Maffia dominája
  • csildicsildi: Nem sajnos, estére elfogyott az energiám és nem tudtam írni, pedig lett volna mit. :) De ígérem, h... (2010.02.25. 08:29) 3. Jane – Hatvan ezres elit party

5. Jane - Dínó

csildicsildi 2010.02.27. 17:49

Ezt a zenét ajánlom a cikk olvasásához:


 

 

Félig még alszom, mikor forró lehelet csapja meg a tarkóm. Egy ismeretlen kéz nyúl a két lábam közé hátulról. Hosszú ujjaival belém markol, mint egy húsevő növény, mikor bekebelezi áldozatát. Fel-le mozogtatva masszíroz, majd a középsőt becsúsztatja nyílásomba. Mindeközben a fejét beledugja a hajamba és mélyeket szagol bele. Csípőmet mozgatva élvezem a pillanatot és hangosan szuszogok, amit a mögöttem lévő idegen nagyon élvez, s ezt kimutatva közelebb húz a csípőjéhez. Fejemet hátratolva, nem értem mi történik. Kinyitom a szemem, s látom, hogy otthon vagyok. De ki a fasz ez itt mögöttem? Hazahoztam volna egy kuncsaftot? Feleszmélve gyorsan cselekszem s hátrafordulok.

 

 

„Jó reggelt, szépségem.” – szólal meg fülig ért szájjal, majd ad egy puszit.

„Dínó?”

„Azt hiszem, még így hívnak.” – válaszolta kedvesen.

Azonnal megfogom a kezét és kihúzom a lábaim közül, majd rádobom. Ellököm magam finoman tőle.

„Te mi a faszt keresel itt és hogy jöttél be?”

„Nem emlékszel?”

„Mire?”

„A tegnap estére.”

Elgondolkodva rohadtul nem rémlett semmi és nem értettem az egész helyzetet. Mit keresett Dínó az ágyamban és miért vagyunk pucérak?

„Mond, hogy mi nem..”

„De! Megvoltál, nem is egyszer.” – felelte elégedett mosollyal az arcán.

„A kibaszott életbe.”

Kiakartam pattanni az ágyból,  de eszembe jutott, hogy nincs rajtam semmi.

„Fordulj el.”

„Ne már, már láttam, nem kell szégyenlősködnöd.”

„Azt mondtam, fordulj el.”

Kérésemnek eleget téve fejéra húzta a takarót. Gyorsan felkeltem és magam köré bugyoláltam a lepedőt. Mint egy őrült mászkáltam fel-alá és próbáltam feleleveníteni a tegnap éjszakát. Semmi nem jutott az eszembe.

„Nem emlékszem, nem emlékszem." - hajkurásztam.

Dínó is felkelt, s próbált nyugtatni.

„Baszdmeg, húzz fel valamit.” – mondtam, miközben két kezemmel magam előtt eltakartam a himbilimbijét. Röhögve az bokszere után nyúlt, s felhúzta.

„Gyere már ide.” – nyújtotta felém a karjait.

„Hagyjál már! Mi a faszom történt tegnap éjjel?”

 „Nem nagy cucc. Ittunk meg volt némi ecstasy is. Nem rémlik?”

„Bakker, tényleg. Benyomtunk mint a szar.”

„Hát..be.”

„És aztán?”

„Mondtad, hogy nem érzed magad valami jól és hazahoztalak. Alig álltál a lábadon. Bekísértelek, és mielőtt bedugtalak volna az ágyba, rám másztál.” – mesélte.

„Mekkora egy idióta vagyok.” – mondtam, majd nekidőltem háttal a falnak.

Látva rajtam, hogy lassan lenyugszom, közelebb lépett.

„Nagyon jó volt.” – s odadugta az orrát az enyémhez.

Rám pillantott, kedvesen simogatott. Két kezével átkarolta a derekam és magához húzott. Finoman cirógatva haladt egyre lejjebb. Nagy sóhajt vett, közben belemarkolt a fenekembe. Én csak néztem őt, s hagytam, hagy élvezkedjen. Majdnem könnyes szemmel, nem bírtam magamnak parancsolni. Saját határaimon túllépve megragadtam a vállait és szorosan magamhoz rántottam. Álló pöcökkel letépte rólam a lepedőt, mielőtt magára emelt a combjaimnál fogva. Mélyen belemeresztette ujjait a húsomba. Miközben a nyakamat csókolgatta, kiengedte az éhező farkast a nadrágjából, amit belém is döfött azonnal. Ajkai súrolták az enyémet, amit egy kis harapdálással dobott fel.  Én a falnak dőlve élveztem a mélyre hatoló dákóját, amit igen ügyesen tudott kezelni. Hatalmasakat nyögtünk mind a ketten. Fejemet olykor-olykor megérintette erőteljesebben a fal, de nem bántam, sőt..még élveztem is. Kiéhezett tekintettel rádobott az ágyra és rám mászott. Lábaimat széttárva vártam. Újra és újra belém hatolt. Az ágy úgy nyikorgott alattunk, mint egy öreg kocsisszekér. Mindketten a kielégüléshez közeledve, nagy ricsaj okozói lettünk. Ő orbitális leheletfuvallatokat küldött a melleimre én pedig nagy körmeimmel kaparni kezdtem a hátát, ami után vörös csíkok maradtak. Mélyen a szemembe nézett és fejét elbillentve belém robbantotta bombáját, ami nekem is az utolsó löket volt.

„A kibaszott, kurva életebe!” – nyögtem fel hangosan és reszketni kezdtem az orgazmustól.

Elfáradva lecsúszott rólam, s mellém feküdt. Kezét a fejem alá rakta és átkarolt. Odabújtam hozzá és mosolyogva álomba szenderültünk.

by csildicsildi

Címkék: blog történet szex drog érzelem lány kapcsolat fiatal napló durva jane dínó utcalány csildicsildi csildi szexulitás vulgáris trágár szavak durva szex

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://egyutcalanynaploja.blog.hu/api/trackback/id/tr301795240

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Oidipus Prime · http://oidipusprime.blog.hu/ 2010.02.28. 11:55:40

Ja alkoholgőz mi... én tegnap kurvák és kamionosok buliban voltam... olyan szinten szétkészültem, mint doktor gonzo a félelem és reszketés las vegasban kb. Hasonló esetem volt amúgy, ilyen nememlékezős:D havernál voltunk partyban és későbbre vártunk pár arcot akik mondták hogy addig nenagyon készüljünk be. megérkeztek és full be voltak szívva, de kb állni nemtudtak:D:D:D akkor így mondtam hogy fúú ezt bekell hozni azonnal, kikaptam a kezéből a félüveg jégert és 3 kortyra beküldtem. ezekután 2 emlékem van, bemászok egy csaj mellé tv-zni a kanapéra, a másik meg hogy utána random idővel orális örömökben részesít. :D 2 kérdés: a bőrszín az nem KREOL? én úgy tudom, bár lehet hogy tévedek, a másik meg hogy azt a szófordulatodat hogy:"kiengedte az éhező farkast a nadrágjából," soha többé ne merd leírni mert így másnaposan végzetes agysejtrombolást végzett rajtam :D::DD:
süti beállítások módosítása