Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Egy utcalány naplója

Itt mindent megtalálsz. Szex, drog, alkohol, kapcsolatok, erőszak. A cikkek erős vulgáris és trágár szavakat tartalmaznak. 18 éven aluliak számára..bla bla bla! Ezt bírjátok? Naná, hogy bírjátok.

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Friss topikok

  • csildicsildi: @Oidipus Prime: Értettem főnök. :) (2010.03.22. 16:20) 9. Jane – Dr. Jefferson
  • csildicsildi: @Oidipus Prime: az az. :D (2010.02.28. 21:03) 0. Főszereplők
  • Oidipus Prime: Ja alkoholgőz mi... én tegnap kurvák és kamionosok buliban voltam... olyan szinten szétkészültem, ... (2010.02.28. 11:55) 5. Jane - Dínó
  • csildicsildi: @Oidipus Prime: Kerti törpés? Te perverzebb vagy mint én. :DDDDD Munka volt elég, csak sajnos nem ... (2010.02.27. 16:30) 4. Jane - A Maffia dominája
  • csildicsildi: Nem sajnos, estére elfogyott az energiám és nem tudtam írni, pedig lett volna mit. :) De ígérem, h... (2010.02.25. 08:29) 3. Jane – Hatvan ezres elit party

6. Jane - Medve, a katonatiszt

csildicsildi 2010.03.01. 21:47

 „Egy fekete limuzin várt az ajtó előtt. A sofőr kinyitotta az ajtót és megkért, hogy szálljak be. Felpillantottam az lakás ablakára, s láttam, hogy három kopasz fickó követ a tekintetével. Nagyon nem mertem ellenkezni, rágondolva, hogy mire képesek. Beszálltam a kocsiba és elhajtottunk.

 Jane – Egy Maffia dominája


Ezt a zenét ajánlom ehhez a cikkhez:



                Kinyitom a szemem, és csak nagy pusztaságot látok magam előtt. Érzem, ahogy alattam a föld szinte égeti a testem. Körülnézve látom, hogy a kabátom eltűnt, a latex kezeslábast pedig egy fekete, rövid koktélruha váltotta fel. Feltápászkodom az avarról és kilépek a betonos útra. Tiszta kosz vagyok. Hajam ezerfelé ágazódik szét, amibe néhány száraz fűszál is beleragadt. Nem értem, hogy hol vagyok, és mit keresek itt. Előkotrom a telefonom a táskámból és hívom Dínót. Nem veszi fel.

„Baszd meg! Baszd meg! Baszd meg!” – ordibálom.

Próbálom feleleveníteni a dolgokat, de csak annyi rémlik, hogy beülök a limuzinba, ami el is indult.

Megnyugodva baktatok az úton magas sarkúban, ami hangos kopogást ver vissza az aszfaltról. Sehol egy autó, busz, helikopter vagy tengeralattjáró.

„Hol a picsában vagyok?” – motyogom magamban érthetetlenül.

Már vagy 1,5 órája gyalogoltam, teljes kihaltsággal körülvéve, mikor egy fénynyaláb csapta meg a szemem. Gyorsabbra vettem a tempót és szinte már szaladva haladtam felé. Odaérve egy vadászház volt, aminek az ablakán szűrődött ki a fény. Benéztem és egy izmos, félmeztelen férfin akadt meg a tekintetem, aki háttal állva nekem, a tükörbe borotválkozott. Szemeimmel alaposan végigmértem, miközben a szám szélét nyaldostam. Teste majdnem, hogy tökéletesen ki volt dolgozva. Katonanadrágot és bakancsot viselt. Feneke jól kiformálódott az alsóban. Odaléptem az ajtóhoz, de mielőtt bekopogtam volna illedelmesen, belenyúltam a ruhámba és megigazítottam a melleim. Hajam kissé zilált volt, de nem nyúltam hozzá, annyira nem érdekelt.

„Kopp kopp”

Kis idő elteltével nyikorgó hanggal megnyílt az ajtó. Egy igen jóképű, magas, barna szemű és sötét hajú fiatalember állt a túloldalon.

„Segíthetek?” – kérdezte mély, szexis hangjával.

„Ő, igen. Megengedné, hogy telefonáljak?” – kérdeztem tőle mosolyogva.

„Persze, jöjjön csak beljebb.”

Beléptem a pirinyó szobába és ráugrottam a telefonra. Nem mintha a sajátomról nem tudtam volna telefonálni, de jól esett, hogy nem vagyok egyedül. A jóképű idegen visszaállt a tükör elé és szorgalmasan folytatta a munkát, amit miattam szakított félbe. Újra hívtam Dínót, de nem vette fel, amit annyira nem is bántam. Letettem a kagylót és csak álltam. A tükörből látta, hogy figyelem. Hátrafordult és megkérdezte.

„Minden rendben?”

„Oh, igen. De még milyen rendben.” – válaszoltam kiéhezett hangon.

„Akkor jó.” – felelte fapofával, majd visszafordult és befejezte a borotválkozást.

A helyiségben csak egy régies faasztal volt egy székkel, egy nagyobb fotel, heverőszerű ágy és egy kisebb méretű tv. Leültem az ágy szélére és vártam rá. Letörölte a felesleges habot az arcáról, aztán odahúzta hozzám a széket, majd leült.

„Sikerült telefonálni?”

„Nem, sajnos.” – feleltem, mint aki annyira bánja.

„Miért nem hív egy taxit? Vagy hívjak én önnek?”

Kacéran lassan ráemeltem a szemeim, jelezve, hogy nem szeretnék távozni. Felálltam, és közelebb léptem hozzá. Ülve kicsit feljebb ért a feje a melleimnél. Ő folyamatosan követett a tekintetével, miközben szét volt terpeszkedve a széken. Kedvesen átkaroltam az állkapcsát, s megsimítottam. Láttam, hogy becsukja a szemeit. Az arcát teljesen a hasam felé fordította és odadugta. Jobb kezével szorosan megfogta a csípőmet. Másik kezemmel megragadtam a feje hátsó részét és előrébb léptem úgy, hogy az egyik lába az enyéim között kötött ki. Ráültem a térdére és a lába közét simogattam.

„Hm..jó nagy.” – jelentettem ki.

Lassú mozdulattal, két combomat megragadva, benyúlt a semmit takaró ruha alá, és a fenekembe markolt.

„Hm..jó kerek.” – tette közzé.

Erőszakosan markolászva átemelte a másik lábamat is, arra kényszerítve, hogy üljek az ölébe. Mielőtt rápihenhettem volna, ő emelkedett fel, arcát melleim között átfuttatva, majd megemelve az ágyra dobott. Teljesen fel volt izgulva. Hatalmas mellizmaival rám feküdt. Bal keze még mindig a szoknyám alatt volt, míg a jobbal a melleimet simogatta. Kikebelezte a cickóimat, amit óriásra tátott szájaival bekapott, azután a hatalmas lapátnyelvével kalimpált, mint egy aranyhal, aki a partra vetődött. Ujjaimat beletúrtam a hajába, s szorosan ráfogtam. Az orra mélyen belefúródott a keblembe. Nagy erővel szívta a bimbóim, mint egy kompresszor. Mindeközben a két lábam között ingadozott a csípőjével, amit szorosan hozzám passzírozott. Kis idő elteltével a melleimre, tenyerével rámarkolva feljebb húzta magát, majd rezzenéstelen arccal lesmacizott. Éreztem, ahogyan a meleg lehelete megtölti belülről a testemet. Teljesen átázott bugyival szétnyitottam a lábaim, és hozzádörgöltem a vaginám. Testemet végigcsókolgatva haladt lefelé, míg fel nem húzta a ruhám, és be nem dugta a helyes képét virgácsaim közé. Erős karjaival kettétépte a francia fehérneműmet. Fentről hosszasan bebújtatta két tenyerét a popsim alá, amit meleg, cuppanós, sóhajokkal teli édes nyálban úszó csókok követtek a puncimon. Hangos szuszogásokkal, egyik ujját belém nyomta, ami már első kihúzáskor tocsogott a lében. Nyelvét bedugta a nyílásomba, amit hosszú, lassított mozdulatokkal nyalni kezdett. Hajamat tépve, fejemet belenyomva az ágyba, hangosakat nyögdöstem.  Nagy beleéléssel nem akarta abbahagyni az izgatást, pedig érezte és látta is rajtam, hogy alig várom, hogy belém dugja, amije van. Csak húzta az időt, és izgatott végtelen ideig orálisan. Egy idő után megfogta a csípőm és erőszakosan átfordított hasra.

„Ez az. Most döfj le!” – jegyeztem meg neki suttogva.

Nem bírom, ha utasítanak! Majd én csinálom, amit kell. Te csak hallgass! Nem véletlen Medve a becenevem.” – válaszolta hátsómban nyakig matava, halvány mosollyal a pofáján.

Belemarkoltam a lepedőbe és nem tudtam, hogy mit akar. Pucsítva feküdtem, míg ő, hátulról szétnyitva a farpofáim, csücsörített ajkakkal folytatta azt, amit elkezdett az ez előtti pózban. Közeledve az orgazmushoz, teljesen elveszett tekintettel hátranyúlva, fejét egyre erősebben nyomtam be magamba, míg el nem kezdtem spriccelni. Mind az arcán kötött ki. Fel akartam ülni, de nem engedte, s visszalökött az ágyra. Újra a hátamra fordított, a két kezemet pedig a fejem felett összekulcsolva szorosan összefogta. Nadrágját kigombolta és elővette hatalmas dákóját. Erektől feszülő, vastag fallosza, úgy csillant meg a lelkemben, mint egy gigantikus főnyeremény. Újra a számhoz közeledett, de immár nem arra vágyott, hogy csókolgasson. Keményen bedugta ajkaim közé a farkát, miközben teljes erejével a kezeimre támaszkodott. Felső nyílásommal tövig benyeltem. Heréitől egészen a farka végéig játszadoztam a nyelvemmel. Hosszas szopogatás után, izgatottan oldalamra fordított és belém helyezte orbitális szerszámát. Megragadta hátulról az oldalamat, kényszerítve arra, hogy erősen vágjam magam hozzá. Előre-hátra mozogva, kecsesen és mocskosan csattogtunk, tetőtől talpig felizgulva és izzadtan. Alulra beszorult kezével ráfogott az egyik mellemre, miközben a vállamat harapdálta. Kezét lejjebb irányítva, tekintélyparancsolóan tartotta a nőiességemet. Erőszakosan felé fordultam. Bekebelezve alsó végtagjaimmal ráfordultam, s rajta ülve brutális ingázásba kezdtem. Mellkasán támaszkodtam, miközben ő élvezettel teli képpel, alulról emelgetve könnyítette izmaim feladatát. A kis vadászház lécei között úgy suhantak ki testünk fuvallatai, mint egy tornádó, ami mindent képes elpusztít. Felült, s szorosan átkarolta a derekamat. Én az egyik kezemmel a vállára nyúltam, míg a másikkal izmos felső testét tapiztam. Vicsorított fogsorával jelezte a vég közeledtét. Éreztem löktető péniszét, amint hatalmas harci gránátként durran szét bennem. Kócos hajzuhatagomat hátracsapva, kinyomtam üvöltéstől erező nyakam, amihez ő azonnal kimerülten odabújt. Összeragadva ültünk még egymáson egy darabig, s himbálóztunk, mint két kisgyermek a játszótéri hintában.

 

by csildicsildi

Címkék: blog történet szex lány napló durva katona jane utcalány vadászház csildicsildi csildi szexulitás vulgáris trágár szavak durva szex

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://egyutcalanynaploja.blog.hu/api/trackback/id/tr371801275

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása